Kuna mitmed inimesed on lähemalt uurinud Häppeningi online-ajakirjaks kasvamise tagamaid ja motiive, siis otsustasin teile põgusalt saladuseloori kergitada.

Natuke taustast:
Häppening alustas oma tegemistega 2015. aasta augustis ning seda isikublogina. Minu esialgne tagamõte oli inimestele tuua lähemale kodumaist disaini ja tegijaid erinevates artiklivormides.

Suurem eesmärk selle kõige taga oli kultiveerida ja anda oma panus kodumaise disainimaastiku arengusse.

Mis aga tegelikult juhtus, mis mõjutas kujunemist blogist ajakirjani?

1. Teie ehk lugejad

Lugejaskond ületas igas mõttes mu ootusi ja lootusi. Huvi, toetus ja ka konstruktiivne kriitika andsid palju eneseusku ning nägin, et räägitavad teemad lähevad inimestele korda. Saadud kriitika teisendasin progressiivseteks võimalusteks. Aitäh teile!

2. Autorist autoriteks
Üks hetk kasvas minust meie. Meie all pean silmas seda, et Sandra Leushina tiimiga liitumine murdis isikublogi enesekesksuse. Heas mõttes!

3. Laiendasime piire: disain + muusika
Lisaks sellele, et tänu Sandrale muutus kogu ettevõtmise juhtimismentaliteet, siis tõi Sasha ka siia maailma muusika. Disainiblogist sai disaini, kunsti ja muusika blogi.

See oli väike samm Sandra jaoks, suur samm Häppeningi tuleviku jaoks!

4. Suurema tiimi teke

Häppening inspireeris tervet suurt seltskonda, kelledest on tänaseks kasvanud ühiste huvide ja väärtustega tiim. Aitäh teile Sandra, Anni, Stella, Oliver, Ettel, Liisa, Evelin, Kerttu ja Kristin! Lisaks põhitiimile on meil ka head sõbrad, kelle töid ja loomingut näete aeg-ajalt meie projektides. Leiad kõik need nimed artikli tänusõnade juurest.

5. Mahu suurenemine
Suurem tiim tähendab, et meie maht on kasvanud blogi mahust suuremaks ja kvaliteetsemaks. Lisaks, tiimi ja mahu suurenemine tähendab, et isikublogile iseloomulik lähenemine ja kõnemaneer on muutunud heas mõttes professionaalsemaks.

Enam pole Häppening minu nägu, vaid on MEIE nägu. 

Kas ma oleksin ligi aasta tagasi julgenud unistada, et Häppening on tänaseks kasvanud kümnest inimesest koosnevaks tiimiks?
Tahaksin vastata ei, aga ma valetaksin. Jah, ma julgesin unistada virtuaalsest ajakirjast. Ei, ma ei osanud arvata, et lisaks minule on lausa üheksa andekat inimest veel püsivalt tiimis. Ning seda kõike ühe aasta jooksul. Olen tänulik ning samal ajal vaatan uute ambitsioonidega tulevikku.



Lõpetuseks…
Ühegi võimaluse ja idee jaoks ei ole kunagi õige aeg, kui Sa ise ei võta seda.

Unista suurelt, näe nende unistuste nimel vaeva… ja korda seda ringi!

Protsessi mõttes mõtestaksin selle lahti järgnevalt: ideesta, teosta, lansseeri, kogu tagasisidet, tee järeldused ja alusta protsessi otsas peale. Paremana, täiustunumana. 
Täpselt see Häppeningiga juhtuski!

Cover foto: Oliver Vaagen (Häppening)

Aitäh teile:
Kodulehe kodeerija: Silver Liiv
Logo ja pisitööde disainer: Jaan Sepp
Häppeningi tiim: Sandra, Stella, Anni, Ettel, OliverLiisa, Evelin, Kerttu ja Kristin
Fotograafid/videograafid: 
Mart Vares (Vares Film), Sander Allikmäe, Elson’s, Jane Prostang,Priidu Saart, Santino Calvo, Maris Mägi, Sigrid Osa
Ja kõigile teistele koostööpartneritele!