0   +   4   =  

Uskumatu. ÜHE KUU pärast saab Häppening ÜHE AASTASEKS. Aasta täis rõõmu, eneseületamisi, põnevaid projekte ja inspireerivaid inimesi. Kui alustasin, siis ei osanud isegi ette kujutada, kuidas Häppening vastu võetakse. Tänaseks ei saaks ma rohkem rahul olla selle otsusega!

Mitte üldse halva pärast, aga “blogija” polnud just see tiitel, millega ma oleksin tahtnud enda produktiivsust defineerida. Tänaseks oleme kasvanud minust meiks. Olen tänulik. Häppening pole meie tiimi jaoks lihtsalt blogi. Tegu on pisikese perekonnaga, kes kõik teevad oma asja hinge ja pühendumisega.

Aususe, vabaduse, kirega!

Esimene pisike sünnipäev on seejuures suureks motivatsiooniks. Aasta on väärikas vanus.

Sõbrad, tutvuge Häppeningiga! PÄRISELT!

Mis Häppening

Mis on Häppening?

Häppening on blogi disainist, kunstist ja muusikast.

Kes me oleme?
Oleme grupp oma ala entusiaste. Tahame teile jagada ja tuua lähemale kodumaist disaini, kunsti, muusikat ja fotograafe. Eestis aetakse vinget asja!

Kuidas Häppening alguse sai?
Tegelikult oli Häppening loomulik kire ja hobide tulem. Töötan igapäevaselt disaini vallas. Lisaks olen olnud varasemalt seotud mitmete fotoprojektide loovidee, stilistika ja korraldusliku poolega.

Üks hetk formuleerus hobidest tervik, mis vajas väljundit. Nii sündiski Häppening.

Kui algus võib tunduda väga loomulik ja lihtne, siis tegelikult enne Häppeningi avalikkuse ette toomist tegin ma pikka ajurünnakut. Mõned algusmõtted leiad siit:
Kes ma olen?
Millest ma tahan rääkida?
Kuidas ma tahan rääkida?
Kellele ja kellega ma tahan rääkida?
Mis on lisandväärtus, mida loon teiste jaoks?
Kuidas seda loogilisse vormi panna ja luua intuitiivne struktuur?
Milline peaks olema brändi kuvand?
Kuidas seda visuaalselt edasi anda?
Mis on Häppeningi väärtused?
Ja mis ei ole Häppeningi väärtused? (Siia on samuti oluline osa koerast maetud 😉 )
Jne

Vahemärkusena võin ausalt tunnistada, et lennutasin Häppeningi loomise ideed mitmes suunas ning küsisin nõu, kas ma üldse peaksin selle ettevõtmisega algust tegema.

Ebakindlust ja kahtlusi oli palju. Jäärapäisust ja sihikindlust veel rohkem.

Häppening nimest…
Pärast kõike eelnevat vajasin tabavat nime. Ideid jooksis peast läbi mitmeid. Üks kohutavam kui teine (ausalt). Õnneks on mul sõbraks sulesepp ja disainer Jaan Sepp, kellega põrgatasin ideid. Sekund mõtteaega ja nimi tuli tema sulest. Aitäh Sulle! Ka logo eest.

Räägime lõpuks väärtustest!
Mida siis väärtustab Häppening:

Ausus – ise valime, kellega räägime. Me pole äraostetavad ning oleme ausad oma tiimi vastu.

Kodumaisus – kirjutame eesti keeles kodumaistest tegijatest

Fun factor – SEE EI OLE TÖÖ! Peaasi, et kõigil oleks tore ja sära silmis. Sh näeme ka vaeva, et iga intervjueeritav tunneks meiega viibides sama

Austus – austame ja toetame alati üksteist ja oma partnereid

Aususest lisaks…
Asi, mille välja ütlemine on mind ammu kummitanud. Ma ei heida kellelegi ette, et osad kirjutajad teevad koostööd suurte brändidega ning saavad selle eest raha või tasuta tooteid. See on turundusmaailm ja rattad peavad veerema! Aga…

Häppeningi üks põhiväärtuseid alates esimesest päevast on olnud see, et ME EI OLE ÄRAOSTETAVAD.

Iga pood, disainer või muusik, kellega oleme teinud ühisprojekti on olnud meiepoolselt välja valitud ning meid siiralt inspireerinud (ja seda alati ilma kasusaamise tagamõtteta). Jah, te näete fotoprojektides kindlasti erinevaid koostööbrände, aga oleme nad ise valinud, ise ühendust võtnud ja stilistiliste eesmärkide saavutamiseks koostööd teinud. Ilma eesmärgita sealt muud kasu lõigata, kui teieni tuua esteetiline tulem.

Te ei kujuta ette kui hea tunne see on. See rikkumatus ja ausus. Iseenda ja teie vastu.

+ Jagamismänge me ei tee. Tahame, et meie kuulajaskond koosneks kvaliteetsetest kontaktidest. Inimestest, keda ei huvita tasuta auhinnad, vaid sisu. Nii lihtne see ongi.

Aga kes on päriselt selle maailma taga? Lets talk in humans!

Sandra Leushina ehk Sasha – partner ja üks põhikirjutaja, muusika armastaja ja inimene, kes on olnud Häppeningi ridades juba väärikad 8 kuud. Aitäh, oled asendamatu.

Liisa Tooming – vaieldamatult meie lemmik jumestuskunstnik kodumaa pinnal! Muideks, kõikide Häppeningi fotoprojektide jumestused on tema osavate käte alt tulnud.

Ettel Saarela – meie osav fotograaf, kelle looming väljendub läbi kaamerasilma.

Anni Viskus – tiimi värskeim liige, fotograaf, disainiarmastaja.

Kaisa Tooming –  aasta tagasi tekkis idee, mille teostasin, mida olen saarlasele omase jäärapäisusega vedanud ja lõppu ei näe ma sellel lool veel tulevat. Kirjutan, ideestan, panen plaanid paika, vajadusel võin ka kuningakoja narr või vägedeülem olla.

bs5

Pool Häppeningi. Foto: Anni Viskus

Lisaks meie põhituumikule on inimesed, kelle nime peab lihtsalt ära mainima. Nende panus on olnud Häppeningi tegemistes olulisel kohal:
Jaan Sepp – logo ja Häppeningi brändinime autor, jooksvate disainitööde teostaja
Evelin Mitt – juuksur
Kerttu Salujärv – juuksur
Mart Vares – Vares Film, fotograaf
Oliver Vaagen – fotograaf
Santino Calvo – fotograaf ja disainer
Thomas Elson – fotograaf
Jane Prostang – fotograaf
Sigrid Osa – fotograaf
Maris Mägi – fotograaf
Hooligan Hamlet ja Anton Hmelnitski – online ajakiri, millega oleme korduvalt koostööd teinud

Ja siis olete teie – lugejad. Aitäh, et olemas olete. Et naudite, mida kirjutame. Et armastate disaini, kunsti ja muusikat. Meil on midagi ühist!

Tiiserina ütlen ära, et sünnipäevakuu toob teieni mitmeid tagasi- ja edasivaateid. Nimekirja kõige populaarsematest artiklitest ja fotodest läbi aasta. Ühe toreda sünnipäevapeo ja fotosessiooni, täpselt seal samas kohas, täpelt selle sama tiimiga, kust kõik alguse sai. Vihje saad SIIT!

Ikka teie

Kaisa Tooming (Häppening)