Hei!

Kui oled jõudnud selle leheni, siis see tähendab, et oleme Sinuga tegemas fotoprojekti, intervjuud või muus vormis mõnusat koostööprojekti. Aga mis siis edasi? Panime Sinu ja enda jaoks kirja mõned põhimõtted, rollid ning selgitused, mille baasilt Häppeningi tiim toimetab. Seda ikka võimalikult toredaks koostööks.

Sina – Tunne ennast hästi. Eeltöö, rõivastuse ja fotopooside juhendamise eest hoolitseme üldjuhul meie, kui kokkulepe pole just teine. Sina tule lihtsalt kokku lepitud ajaks võtteplatsile…

And let the magic begin. 

Sinu kontaktisik – Projekti võimalikult läbipaistvaks liikumiseks toimetame hästi loogilise süsteemi põhjal. See tähendab, et Sinul on konkreetse projekti raames üks kontaktisik, kes vahendab kogu vajalikku infot. See tähendab, et ta lepib kokku intervjuude ja/või pildistamiste aja, koha, detailid.
Isegi, kui vahel harva loome ühisvestlusi, kuhu on liidetud mõni tiimiliige või võtteplatsil oli sul mõnus kontakt nendega, siis palun pöördu konkreetselt meie projekti puudutavates küsimustes oma kontaktisiku poole. Näiteks, kui Sind huvitab, mis ajaks fotod valmivad, siis kirjuta kontaktisikule, mitte fotograafile.
Muus osas, meile meeldivad inimesed ja hea meelega räägime Sinuga maast ja ilmast.

Mida palume Sult – Üldjuhul on meie projektidesse kaasatud mitmeid entusiasmi baasilt töötavaid partnereid. Vähim, mida saame nende panuse eest pakkuda on nende tööle viitamine. Ehk teisisõnu, kui kasutad Häppeningiga koostöös loodud fotomaterjali, siis palun refereeri meie tiimile ja projekti kaasatud osapooltele Facebookis ja Instagramis. Viited selleks annab Sulle Häppeningi tiim.

It’s easy like a piece of cake. 

Autoriõigused – Fotode autoriõigused kuuluvad väljaandele Häppening. Kui mõni kolmas osapool, näiteks mõni ajakiri, ajaleht vms kanal palub Sult fotomaterjali, siis jagame seda suurima hea meelega tingimusel, et meie tööle alati viidatakse. Autoriõigustesse suhtume suure austuse ja tõsidusega.

Fototöötlus – fotosid palume kasutada 100% originaalkujul. See tähendab, et FB või Instagrami filtrid ei ole lubatud. On põhjus, miks loovjuht ja fotograaf on valinud konkreetse lõpptöötluse. Erijuhtude korral palume kooskõlastada fotomuutused Häppeningiga.

Loovidee – Häppening loovideestab fotoprojekti. See tähendab, et me mõtleme välja pildistamise visuaalse fotokeele, kirjeldame seda sõnades ja illustreerivate näidispiltidega moodboard’i näol. Loomulikult kooskõlastame selle Sinuga. Tahame, et tunneksid ennast hästi.

Stilistika – Häppeningi meeskonnas on mitu osavat stilisti. See tähendab, et meie muretseme selle eest, mis täpselt on pildistamise päeval Sul seljas, jalas ja käevangus. Arvestame loomulikult sellega, et Sa tunneksid ennast mugavalt.

Kust tulevad riided? – Tihtipeale laenutame kolmandatelt osapooltelt rõivaid. Mõned poed, kellega teeme aeg-ajalt koostööd: Tali disainipood, erinevad kodumaised disainerid, Nike Esinduskauplused jne. Ning vahel ründame ka Sinu riidekappi – kõige paremini istuvad riided on tihtipeale ikka inimestel juba olemas.

Nagu ikka, siis ootamatusi juhtub ning vahel ei lähe loovidee päris nii nagu plaanisime või riided ei istu nii nagu lootsime. Ära muretse, oleme loomingulised inimesed ning suudame orgaaniliselt ühe idee jooksult ümber hinnata. See on lõbus väljakutse.

Võtteplats – Valime selle vastavalt loovideele ja aastaajale.

Fotomaterjali avalikustamisest ja jagamisest:
Häppening jagab fotomaterjali tavaliselt samal päeval või päev varem, kui projekti lõpptulemuse kodulehel avaldame. Seda selleks, et fotomaterjal ei lekiks varem sotsiaalmeediasse ning ei kahandaks tehtava artikli ja loovlahenduse väärtust. Tiiserpostitused mobiili fotodega on igati teretulnud.
Kui Sulle mõni produtseeritud foto absoluutselt ei istu, siis loomulikult ei lae me seda ülesse või eemaldame selle veebist.

Kõik on kommunikeerimise küsimus.

Muust – Kui mõni projekti detail tekitab küsimusi, Sa vajaksid lisainfot või Sul on ebatavaline mure (näiteks, oled seotud mõne brändiga, mille tõttu ei saa meie valitud rõivabrändiga koostööd teha), siis palun anna kontaktisikule sellest märku.

Ootame Sinuga koostööd!