Mis juhtub, kui kohtuvad Häppening, Saaremaa ägedaim kosmeetikabränd HOIA homespa, fotograaf Getter Kuusmaa ning kolm sisemisest särast pakatavat muusat Triinu Maasik, Shalini Mody ja Diana Varik? Loomulikult saab sellisest koostööst tulla vaid silmipimestav tulemus. Nii juhtuski.

Kust kõik alguse sai?
HOIA homespa võitis meie südamed juba mõnda aega tagasi, kui tuli turule oma puhta koostise ja suurepärase lõhnaga kosmeetikatoodetega. Seda suurem rõõm meid valdas, kui brändi üks loojatest, Triinu Karolin, pöördus Häppeningi poole sooviga jäädvustada jõulukampaania fotod ja uue särakollektsiooni HYPNOSIS! tooted. Mõeldud, tehtud.

Ka pildistamiste loovidee on strateegiline
Selleks, et luua head loovideed eksisteerivale brändile alustan alati brändi sisu lahti mõtestamisest ja positsioneeringust. Seejärel valin välja läbivad elemendid ja märksõnad, mis aitaksid hoida kuvandit selge ja järjepidevana ning asun selles maailmas tööle. Antud projektis olid peamisteks väljakutseteks küsimused:
– kuidas säilitada HOIA-le omane iseloom, aga astuda edasi suur samm visuaalse keele mõttes?
– Kuidas hoida ühtset keelt kahe sarnase, ent vägagi erineva iseloomuga pildistamise puhul?
Pidime ju jäädvustama nii jõulukampaania pildid, kus on fookuses bränd ja emotsioon kui ka tootepildid HYPNOSIS! kollektsioonile, kus on fookuses tooted.
Seega, jõudsime järgmiste inimeste ja ideedeni.

Säravad muusad
Muusadeks valisime HOIA väärtustega sobivad silmapaistvad naised, kelle erinevad tüpaažid täiendaksid teineteist.
Skandinaavialik moe- ja ilublogija Triinu Maasik, kelle käekiri ja stiilivalikud meile väga imponeerivad.
Avatud südame ja eksootilise välimusega GraceFit treeningute looja ning eratreener Shalini Mody.
Särast pakatav Diana Varik, kes on paljudele tuttav tantsijana saatest “Su nägu kõlab tuttavalt” ja lauljana tüdrukutetriost La La Ladies

Jõulukampaania loovidee
Unustage editorial, siin kohtuvad sära, ülevoolav energia ja mõõdukas koguses kommertslikkust. Jõulukampaania loovidee keskmeks on sõbrannad, kes hoiavad teineteist, jagavad emotsioone ja esindavad brändi väärtuseid: looduslik, kuid luksuslik; kiiksuga ja lõbus; üllatav ning teineteist hoidev. Fookus on teadlikult suunatud brändile ja pühadeaja pidustustele.
Kuldne taust on inspireeritud HOIA tootedisainist, kus on kuldne brändi üheks põhivärviks.
Stilistika sai valitud julge ja väikese kiiksuga – nagu HOIA seda on.
Jumestused ja soengud said valitud naturaalsemad – ikkagi looduskosmeetika.

HYPNOSIS! tootepildid 
Kui kampaaniapildid esindavad suurt pilti – teineteise hoidmist ja emotsioonide jagamist, siis tootepildid lasevad särada säratoodetel ning toovad fookusesse toote kasutamise. Üldplaanist liikusime lähikaadritesse, modellide keha külvasime üle glitteriga, glamuursemad soengud asendusid wet-look’idega ning kõik HYPNOSIS! tooted said koheselt kasutusse pandud. Jah, stuudioruum sai täidetud avatud toodete aroomiga, mis pani meid kõiki unistama ühest luksuslikust koduspaa hoolitsusest.

Äge bränd, 2 loovideed, 10 inimest, 10 tundi pildistamist ja 100% hullumeelsust – see on kõik, mida sedalaadi hiiglaslik pildistamine vajab.

Tutvu inspiratsiooniallikatega siin.

Bränd: HOIA homespa ja Triinu Karolin
Fotograaf: Getter Kuusmaa (Studio GET)
Modelid: Triinu Maasik, Shalini Mody, Diana Varik

Häppening:
Loovjuht: Kaisa Tooming
Stilist: Kristin Liias
MUA by Liisa Tooming (Ilustuudio Mimoos)
Hair by Evelin Mitt
Assistent: Greta Virves

 

JÕULUKAMPAANIA PILDID:

HYPNOSIS! TOOTEPILDID:

NB! Fotode autoriõigused kuuluvad HOIA homespale. Piltide kasutamiseks palun kontakteeruda: triinu@hoia.bio.